REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES

1.      Collado, Sílvia. 2015. Infància i natura: a la recerca d’un oci saludable. Medi ambient, Natura. http://inspira.fundrogertorne.org/salut-infancia-medi ambient/2015/03/03/infancia-i-natura-a-la-recerca-dun-oci-saludable/

2.      Cuenca, J. M.2013. Huelva. El papel del patrimonio en los centros educativos: hacia la socialización patrimonial. Universidad de Huelva.

3.      Fontal Merillas, O. 2003: La educación patrimonial. Teoría y práctica en el aula, el museo e Internet. Gijón, Trea.

4.      González Monfort, N. (2007). L’ús didàctic i el valor educatiu del patrimoni cultural. Barcelona: Universidad Autónoma de Barcelona.

5.      Josué, L, P. 2005. Alcalà. Evolución del concepto y de la significación social del patrimonio cultural. Escuela Universitaria “Cardenal Cisneros”.


Les aportacions i el contingut que m'han suposat cada document són molt similars.  Per aquest motiu faré una petita valoració global. 

Les referències bibliogràfiques que he fet servir m'han proporcionat una base teòrica sobre la importància de l'educació patrimonial en educació infantil. Totes elles formen part de diversos llibres sobre el patrimoni, però des del punt de vista de diferents autorsConsidero que és important saber quina informació ens pot donar cada autor i contrastar-la per tal d'ampliar coneixements. Tot i així, totes elles tenen la mateixa visió de patrimoni i cada autor especifica molt clarament quines són les principals raons per les quals la perspectiva patrimonial és important a Educació Infantil. 

Comentarios