REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES
1. Collado,
Sílvia. 2015. Infància i natura: a
la recerca d’un oci saludable. Medi ambient, Natura. http://inspira.fundrogertorne.org/salut-infancia-medi
ambient/2015/03/03/infancia-i-natura-a-la-recerca-dun-oci-saludable/
2. Cuenca, J.
M.2013. Huelva. El papel del
patrimonio en los centros educativos: hacia la socialización patrimonial.
Universidad de Huelva.
3. Fontal
Merillas, O. 2003: La educación
patrimonial. Teoría y práctica en el aula, el museo e Internet. Gijón,
Trea.
4. González
Monfort, N. (2007). L’ús didàctic i el
valor educatiu del patrimoni cultural. Barcelona: Universidad Autónoma de
Barcelona.
5. Josué, L,
P. 2005. Alcalà. Evolución del
concepto y de la significación social del patrimonio cultural. Escuela Universitaria
“Cardenal Cisneros”.
Les aportacions i el contingut que m'han suposat
cada document són molt similars. Per aquest motiu faré una petita valoració
global.
Les referències bibliogràfiques que
he fet servir m'han proporcionat una base teòrica sobre la
importància de l'educació patrimonial en educació infantil. Totes elles formen
part de diversos llibres sobre el patrimoni, però des del punt de vista de diferents
autors. Considero que és important saber quina informació ens pot donar cada
autor i contrastar-la per tal d'ampliar coneixements. Tot i així, totes elles tenen
la mateixa visió de patrimoni i cada autor especifica molt clarament quines són les principals raons per
les quals la perspectiva patrimonial és important a Educació Infantil.
Comentarios
Publicar un comentario