EVIDÈNCIA DE L’APLICACIÓ

He volgut dur a terme l’última activitat d’aplicació per poder veure un procés i un resultat. Encara que no fos necessari dur a la pràctica la proposta didàctica sencera, he considerat necessari posar en context als infants. Així doncs, hem parlat sobre tot allò que necessitaven les plantes per viure i quins passos havíem de seguir per plantar al nostre hort.  

Com que el nombre d’infants és molt elevat per fer una activitat d’aquest caire, hem fet 5 grups i cadascun tenia la seva tasca. Uns s’han encarregat de netejar la zona i treure les herbes mortes. Altres han estès la terra i l’han deixat preparada i llesta perquè l’altre grup pogués fer forats. Uns altres l’han agafat del test i l’han trasplantat al forat. I finalment, l’últim grup ha posat el nom a cada planta i l’han regat.

Ha estat una activitat molt bonica perquè han fet un treball conjunt. Considero que amb això els infants poden valorar i respectar un treball que han fet entre tots i que els identifica com a grup. Quan surtin al pati, aquella zona serà un símbol que identifiqui al grup-classe de p5.


Preparats i preparades per a trasplantar


Netejem la zona i treiem les herbes mortes




Estenem la sorra


Fem els forats


Trasplantem amb molta cura


Cobrim la zona del forat amb sorra


Posem el nom corresponent a cada planta


I per últim, reguem




RESULTAT FINAL 

DEL NOSTRE TREBALL COL·LECTIU



Comentarios